ماه من........
welcom to your weblog

سلام دوستان!!!!!!!!!!!!به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم از بودن تو این وبلاگ خسته نشید و خوشتون بیاد!بابای

سلام مــاه مــن !

دیشب دلتنگ شدم و رفتم سراغ آسمان اما هر چه گشتم اثری از ماه نبود که نبود …!

گفتم بیایم سراغ ِ خودت ..

احوال مهتابیت چطور است ؟!

چه خبــر از تمام خوبی هایت و تمام بدی های مــن ؟!

چه خبــر از تمام صبــرهایت در برابر تمام ناملایمت های مــن ؟!

چه خبر از تمام آن ستاره هایی که بی من شمردی و من بی تو ؟!

چقدر نیامده انتظار خبــر دارم ؟!

چه کنم دلم بــرای تمــام مهــربانی هایت لک زده است !

راستی ، باز هم آســمان دلت ابری است یا ….؟!

می دانم ، تحملم مشکل است …. اما خُب چه کنم؟!

یک وقت خســته نشوی و بــروی مــاه دیگری شود …. هیچ کس به اندازه مــن نمی تواند آســـمانت باشد !

تو فقط ماه من بمون و باش !

ماه من !

مراقب خاطراتمان ، روزهای با هم بودنمان .. خلاصه کنم بهونه موندنم مراقب خودمون باش !



سلام خوبی جیگر؟

نظرات شما عزیزان:

hoori
ساعت17:04---15 مهر 1391
وری نایس!!!

براوو!!!

لایک!!!

گود!!!

اکسلنت!!!

حوری
پاسخ:ترتین یادت رفت..........


hoori
ساعت17:04---15 مهر 1391
وری نایس!!!
براوو!!!
لایک!!!
گود!!!
اکسلنت!!!
حوری


.......
ساعت2:12---25 شهريور 1391
Bache ha bavar konid in pm baraye man amal kard rast dar oomad mitoonid shoma ham emtehan konid . Farda rooze jahanie (i love u) ast . Age ino gerefti manish ine ke yeki kheyli dooset dare . Ino be 10 nafar befrest ta 143oe.NIME SHABE EMSHAB ESHGHE TAGHEIIT SABET MIKONE KE DOOSET DARE . Saat 14 farda ye etefaghe khoob barat miofte in mitoone har jaii bashe . Baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid .age in matno pak konid shoma moshkele ertebati ta 10sale ayande peyda khahid kard
پاسخ:mamnoonam...esmeto migofti behtar bood!bahat ashna mishodim..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:,ساعت 22:44 توسط mahdieh | |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت